K-Kampus
Kalasatama, Helsinki
K-ryhmän uuden pääkonttorin, K-Kampuksen sisustuksen suunnittelu aloitettiin dSignissa vuonna 2016. Kampusajattelun mukaisesti rakennuksesta haluttiin luoda monenlaisia yleisöjä ja asiakkaita palveleva kohtaamispaikka, jossa ihmiset ja tekeminen nostettaisiin keskiöön. Asiakkaan kanssa yhteiseksi tavoitteeksi asetettiin Suomen parhaan asiakaskokemuksen luominen.
dSign sai tehtäväkseen tehdä K-ryhmän toiminnot näkyviksi sisustussuunnittelun avulla ja luoda JKMM:n piirtämän näyttävän rakennuksen julkisiin tiloihin yrityksen näköistä, helposti lähestyttävää elämyksellisyyttä.
dSign suunnitteli kaikki julkiset tilat, joihin kuuluvat ensimmäisen kerroksen aulatilat, palvelulounge, kahvila, suurasiakkaiden ruokatuotteiden kehittämiseen suunniteltu Foodsteri, tuotekehityskeittiö, medialounge, mediakeittiö, valokuvausstudio ja monitoimitila.
K-ryhmällä ruoka on liiketoiminnan ytimessä ja niin myös K-Kampuksella. Totutusta poiketen ruoka, sen valmistus ja kehitys tuotiin K-Kampuksen keskiöön, parhaalle ja näkyvimmälle paikalle.